loading...
حاصل وبگردی های من
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محب المهدی در تاریخ 1393/05/11 و 12:36 دقیقه ارسال شده است

سلام بزرگوار شما با افتخار لینک شدی راستی باز اسم وبلاگ اولتونرو گذاشتید خیلی مطالبتون و پستها زیباست البته من همشو قبلن تو وبلاگای قبلیتون خوندم درسهای زیادی یاد گرفتم سعی میکنم عمل کنم خیلی این پستتونرو دوست داشتم ببینید یک بچه 16 ساله فهمید که ندیدن امام زمانش بخاطر مریضیش است او خودش رو اینجوری میدونه پس وای به حال ما احساس تاسف میکنم ماها فکر میکنیم وقتی از نظر جسمی مریض شدیم فقط باید بریم دکتر ولی همونطور که این شهید بزرگوار گفت ماها مریضیم البته خودم رو عرض میکنم جسارت نشه .از نظر روحی و باید بریم پیش دکتر دکترمون هم خداست توبه کنیم از گناهانمون و اشک بریزیم بلکه چشمهایمان پاک شن بلکه جمال یوسف زهرا رو ببینیم از اقام که میگم گریم میگیره نمیدونم چرا شما برامون دعا کنید آقا سید من ارادت خواستی به سیدا دارم حتی مزار شهدا که میرم قبر هر سیدی رو میبینم براش فاتحه میخونم ای کاش روزی که دستمون خالیه کمکمون کنن و از شفاعتشون محروممون نکنن ..براتون عاقبت بخیری رو آرزو میکنم .


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

 
درباره ما
Profile Pic
سلام استفاده از این مطالب در هر جا و هر مکانی حلال و آزاد هستش و نیاز به اجازه گرفتن نداره ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همین الان چند صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج مولا هدیه می کنی؟
    تبلیغات



    آمار سایت
  • کل مطالب : 415
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 81
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 283
  • باردید دیروز : 218
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,484
  • بازدید ماه : 8,442
  • بازدید سال : 49,957
  • بازدید کلی : 665,072