loading...
حاصل وبگردی های من
khademolhosein بازدید : 301 جمعه 1394/02/04 نظرات (1)
امام زمان عجل الله تعالی فرجه به یکی از دوستان خود که از آن حضرت پرسیده بود:
آقاجان! قربانتان بشوم, چرا
با اینکه ما این همه دعای فرج را می خوانیم شما نمی آیید؟
فرمودند: شما که دعای فرج را نمی خوانید! شما
دعای سلامتی من را می خوانید (یعنی اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن ....
شما باید دعای(الهی عظم البلا) را زیاد بخوانید
امام زمان و سید بن طاووس صفحه238.نجم الثاقب صفحه 480
لطفا با هر توانی که دارید این مطلب رو منتشر کنید

اللهم عجل لوليك الفرج بحق زينب كبرى(سلام الله عليها)

برگرفته از:
تو خود حجاب خودی
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطیما در تاریخ 1395/02/16 و 23:53 دقیقه ارسال شده است


مهدی جان !
سؤالی ساده دارم از حـضورت
من آيا زنده ام وقت ظهـورت
اگـر كه آمدی من رفـته بودم
اسير سال و ماه و هـفته بودم
دعايم كـن دوباره جان بگـيرم
بيايم در ركاب تو بمـيرم
.
الـلّهُــمَّ عَـجـّـل لِـولـیـکَ اَلـفـرَج


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

 
درباره ما
Profile Pic
سلام استفاده از این مطالب در هر جا و هر مکانی حلال و آزاد هستش و نیاز به اجازه گرفتن نداره ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همین الان چند صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج مولا هدیه می کنی؟
    تبلیغات



    آمار سایت
  • کل مطالب : 415
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 81
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 346
  • باردید دیروز : 218
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,547
  • بازدید ماه : 8,505
  • بازدید سال : 50,020
  • بازدید کلی : 665,135