loading...
حاصل وبگردی های من
شهید گمنام بازدید : 223 شنبه 1393/07/26 نظرات (1)
 
 
 
 
یه پسر بچه رو گرفتیم که ازش حرف بکشیم.
آوردنش سنگر من. خیلی کم سن و سال بود.

بهش گفتم: « مگه سن سربازی توی ایران هجده سال تمام نیست؟ »


سرش را تکان داد. گفتم: « تو که هنوز هجده سالت نشده! »


بعد هم مسخره اش کردم و گفتم: « شاید به خاطر جنگ ، امام خمینی کارش به جایی رسیده که دست به دامن شما بچه ها شده و سن سربازی رو کم کرده؟ »


جوابش خیلی من رو اذیت کرد. با لحن فیلسوفانه ای گفت: « سن سربازی پایین نیومده ، سن عاشقی پایین اومده »


چه تفاوت عجیبی است بین عشق آسمانی و عشق زمینی...

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط geda در تاریخ 1393/09/15 و 10:19 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم شکلک
وبلاگ خوبی داری شکلک
یه سر به این سایت بزن
سایت خیلی خوبیه حتما ثبت نام کن شکلک
جشنواره داره هر ماه به کاربراش جایزه میده
از وبلاگت هم ممنون شکلک



کد امنیتی رفرش
تبلیغات

 
درباره ما
Profile Pic
سلام استفاده از این مطالب در هر جا و هر مکانی حلال و آزاد هستش و نیاز به اجازه گرفتن نداره ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همین الان چند صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج مولا هدیه می کنی؟
    تبلیغات



    آمار سایت
  • کل مطالب : 415
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 81
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 218
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,485
  • بازدید ماه : 8,443
  • بازدید سال : 49,958
  • بازدید کلی : 665,073